Friday, October 31, 2008

Feltekeredve



8 comments:

AgnesBeads said...

Na, és ezeket is IMÁDOM!!!!!!!!!

Dóra said...

Királyságos mind, de nekem most a magatamás a szívem csücske :)

Reme said...

Son preciosas todas! Felicidades!


There are very beautiful! Congratulation!

GyöngyEra said...

Egyszerűen imáááádom

Ida said...

bellissimi!
complimenti sei veramente brava

Kriszta said...

Asszem már én is becsavarodtam!!!!!!! Fantörpikusak!!!

Pearl jewelry said...

wholesale jewelry cultured akoya pearls, freshwater pearls
and pearl jewelrypearl necklace,pearl pendantpearl earrings,pearl bracelet, pearl ring , pearl strands from China.

panyizsuzsi said...

Már az nlc-is szerettem a munkáidat, de rég nem jártam arra. Ez a színes valami csodás, meg a következő postban lévő lime is az esetem!
BUÉK!
(egyébként az nlc-n pmzs néven voltam)